سلام دوستان خوردن فاموتیدین، روزی یکی ایراد داره؟

۷ پاسخ

نه دختر به منم داد

نه ایراد نداره

من دکترم برام نوشت روزی یکی ولی نمیخورم چنتا اولش خوردم فقط

نه اوکیه من یجی دوبارمجبور شدم دوتا بخورم چون داشتم از اسید میمردم

دکتر زنان برای من نوشت و فکر نمیکنم مشکل داشته باشه

نه عزیزم من هرشب قبل خواب میخورم

نه به من داده دکتر هرروز یکی فاموتیدین۴۰میخورم

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان هفته چهلم بارداری