نه دختر به منم داد
نه ایراد نداره
من دکترم برام نوشت روزی یکی ولی نمیخورم چنتا اولش خوردم فقط
نه اوکیه من یجی دوبارمجبور شدم دوتا بخورم چون داشتم از اسید میمردم
دکتر زنان برای من نوشت و فکر نمیکنم مشکل داشته باشه
نه عزیزم من هرشب قبل خواب میخورم
نه به من داده دکتر هرروز یکی فاموتیدین۴۰میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.