به شدت استرس دارم ، هم نگرانم هم خوشحالم هم میترسم،، هم از این شرایط میترسم تا پنجشنبه چیزی نشه ، هم از نظر روحی میترسم میگم چجوری یه عمل سخت داشته باشم بعدش باید از یکی دیگه مراقبت کنم، از یه طرف نگران شیر دادنم تو این شرایطی که شیرخشک سخت گیر میاد دوست دارم شیر خودمو بدم،،خیلی حالم بده😭😭😭
منم ی حس مبهم دارم تجربه ی دوممه ولی خب طبیعتا ب نسبت اولی سالها گذشته و پخته تر شدم
ی کم استرس دارم ک شرایط عمل چجوری پیش میره و درد چجوریه و چیزایی ک همه بهش فکر میکنن
ولی تموم ذکرو دعاهام سلامتیشه ک پا ب دنیا بذاره و پدرو مادر لایقی برای بزرگ کردنش باشیم
امیدوارم همه مامانا در ارامش نی نی شون رو بغل بگیرن و پرورش بدن 🙏🏻🌸
هم خوشحال هم استرس وضعیت مملکت معلوم نیست چی میشه بیمارستانای تهران خطرناکه خدا رحم کنه بهمون🥲😮💨
واسه من 2۰ روز مونده اینروزا استرس اینو دارم زودتر از تاریخ دکترم دردم نگیره یهو
هم خوشحالم هم استرس دارم نمیدونم بعد از عمل شرایطم چطور میشه ولی از طرفی بی صبرانه منتظرم تا روز زایمانم برسه.اصلا خودمم حال خودمو نمیفهمم 😁😁😁😁
آخی عزیزم 😍😍
من گریه میکنم
استرس دارم میگم ۴شنبه بیمارستان سپاه رو نزنن
منم چهارشنبه سزارین میشم حس ترس دلهره ذوق وهیجان همه چی باهم دلم میخادهمش گریه کنم
منم شنبه سزارین میشم
استرس زایمان دارم و اتاق عمل و….از طرفی ذوووق
هفته دیگه زایمانمه.هم ترس هم خوشحالی .همه جس هارو باهم دارم
من استرس شرایط کشور و دارم، دوشنبه هفته دیگه زایمانمه خدا کنه چیزی نشه تا اون موقع
احساسم ناشناخته اس ، نمیدونم چه احساسی قرار داشته باشم وقتی بچه رومیبینم ایشالا همه چی به خیر و خوشی تموم بشه
برام عجیبه هیچ حسی ندارم
منم حس قابل.توصیف نیست
برا من ۲۹روز مونده ب اندازه ۲۹سال دیر میگذره از طرفی هم حرکتای بچم از همون اول کم و ارام و ضعیف بوده بزور باید یه حرکتی ب خودش بده اونم خیلی ریز همش میگم نه ک مشکلیه سونوها اشتباه کردن یا میترسم بااینکه قراره سی و هشت هفته دنیا بیاد نه ک بازم نیاز ب دستگاه پیدا کنه امپول ریه هم زدم یا مثلا قبل بارداری تعداد زیادی قرص اعصاب میخوردم اوایل بارداری هم خبر نداشتم میخوردم دکترم قطع کرد یدونه میخورم ضعیفم هس میگم نه ک همون یه قرص اثری رو بچه گذاشته باشه اصن یوضعیع تو سرم هزار تا سواله از یطرفم حس میکنم دارم افسردگی میگیرم زودرنج شدم زود گریم میگیره زود ناراحت میشم بعد زایمانم خب بیشتر میشه اصن نمیدونم چکار کنم
من خیلی ناراحتم حس میکنم شرایطم از این سخت تر میشه 😔
استرس،ذوق، حال بدی،..
ذوق ،شوق،کمی استرس ،نگران بچه اولم،مشتاق بچه دوم،و فکرای دیگه که میچرخه تو سرم
امشب شب اخری که تو شکمم دارمش فردا شب تو بغلم انشاالله
منم همینطور
هم دلم میخواد زود بگذره هم نع
راجب بیمارستان دودلم همش تصمیمم عوض میشه
انشاءالله که دکتر و بیمارستانم خوب باشه
و من کنمیدونم میخوام چکار کنم اصلااا
فرداست، همش بغض دارم و دلم آشوبه
ترس و خوشحالی و همه چی قاتیه
۶م زایمانمه
استرس دارم حقوق شوهرمو نریختن😭لعنت به شغل دولتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.