۲۰ پاسخ

حال پسرت چطوره
خوب شدش

اگه تهرانی برو بیمارستان مفید

از شیر گاو نیست که بهش دادی؟
نکنه تب مالت گرفته

حتما همین الان ببرش دکتر
منم پسر همین چندروز پیش تب کرد بردیمش دکتر
دکتر گفت نباید بیش تر از ۲ ساعت رو تب ۳۹ بمونه خطر داره
سریع دوتا آمپول زد تبش اومد پایین بعد با شربت و شیاف کنترلش کردیم
سهل انگاری نکن تب تشنج میاره
دور از جون بچت فامیل ما از تب تشنج کرد فلج مغزی شد

خوب دلیل تبش‌چیه باید ببریش بیمارستان

فقط تب می‌کنه ؟ چند روزه ؟ فقط شب ها تب داره ؟

خب عزیزدلم ببر دکتر شاید باید بستری بشه عفونتش زیاده عزیزم

خدا کمکش کنه رایان هم ۲رشب تب داشت ولی خفیف خدارو شکر امشب نداره انشاءالله خدا کمک اهورا کوچولو هم کنه😍

اگه ی کم نشاسته یا ختمی خیس کنی آبکی باشه بزنی به پیشونیش خوبه ؟بقیه ام نظر بدن اگه درسته و تب رو پایین میاره سرکه سفید میدونم تب میاره پایین کف پا میزنن

عزیزم دکتر بردی ؟ باید آنتی بیوتیک بخوره یا تزریق کنه ، خدایی نکرده تشنج میکنه ، تن شویه و این داستانا واسه تب های پایینه ، بچه ی شما تبش شدیده ، حتما دکتر متخصص ببر

با اب و گلاب پاشویه کن گلاب سریع تب رو میاره پایین

بچت حتمااااا عفونت خون داره شک نکن ببرش بیمارستان کوتاهی نکن تب ۴۰ بچه بستریه

عزیزم برا دندونشه شاید؟ دستمال نم دار بزار رو پاهاش و پیشونیش مرتب عوض کن

عزیزم فقط شب حواست بهش باشه،تبشو کنترل کن سرساعت داروهاشو بده
داروها که سریع اثر نمیکنند عزیزم

عزیزم من هروقت سوین تب میکنه با گلاب و اب پاشویه ش میکنم خیلی جوابه خدا شفا بده گلم
بزار کف پاهاش پهلوش گردنش

وای خدا چ زیاد
دلیل تب ب این شدیدی چیه کاش یه سر بیمارستان میبردی
تب بالای ۳۹خیلی خطرناکه خدایی نکرده تشنج نکنه

عزیزدکتربردی؟

چرا تب کرده🥲

عزیز دلم اول اروم باش خوب میشه نترس
ازمایش ادرار ۉ خون گرفتی ازش ؟
شاید عفونت ادراری داره ک باعث تبش شده

شیاف ۱۲۵ بزار براش
ببرش ی امپول دگزا بزنه تبش قط میشع کامل

خدا کمکت کنه🤲🤲🤲

سوال های مرتبط