سردخترم۳۰کیلواضافه کردم۳۸۰۰دخترم بود اماسرپسرم۵کیلواضافه کردم که۴کیلوپسرم بود
من که کلا سه کیلو اضافه کرده بودم وقتی بدنیا اومد دیدیدم همون سه کیلو عه😅
من شکم دومم خیلی کوچیک بودهمه میگفتن اصلا بهت نمیاد حامله ای خدا رو شکر ۳۵۰۰ بود ماشاالله
من قبلی شکمم خیلی کوچیک بود دخترم ۳۲۰۰ بود
الآنم همینطور شکمم کوچیکه سونوی رشد وزنش خوب بود
من شکمم کوچیک بود واسه بارداری قبلیم خودمم لاغرم ولی بچم دنیا اومدنی 3950 بود
من خیییلی شکمم کوچک بودضیاء ۲۱۰۰بود
من ۲.۹۰۰
ب شکمنیست
اتفاقا میگن کسایی کشکم ندارن بچ هاشون درشتن
من هیچی شکم نداشتم توهشت ماه رفتم برا
زایشگاه باورنکردن باردارم 3300بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.