چرا میخوای معاینه بشی ؟؟
نه اصلا نزار برو سونو و آن اس تی
نمیدونم خطرناکه یا نه ولی دیروز که پیش دکترم بودم چون درد پریودی کمر درد داشتم معاینم کرد گفت باید ببینه دهانه رحمم باز شده یا نه.
معاینه اینجوری فک نمیکنم مشکلی داشته باشه اون معاینهای خطرناکه که باعث تحریک و باز شدن رحم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.