شوهرم انجام داده و راضیه درسته سخته ولی خب آدم راحت میشه
من چهار تا همزمان انجام دادم
در حین عمل که درد نداشتم
بعدش هم مسکن خوردم
فقط اثر بی حسی بهم سر درد داد
خالم هشت تا ایمپلنت کرده خیلی راضیه
شوهرم ک راحته
پایه رو گذاشتن،روکشم این ماه میزنن روش
من سه تا انجام دادم خیلی راحتم حین عمل اصلا درد نداشتم بعدشم مسکن خوردم
مامانم کلفک داره ایمپلنت میذاره، فعلا دیروز پیچاشو بستن. غذا میخوره ولی خب ب آرومی اونم با پشت قاشق له میکنه بعد میخوره
یدونه کردم از دردش به خدا رسیدم دیگه نرفتم روکش بزارم خیلی میترسم
دردش چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.