خودم متولد ۷۴
داداشم متولد ۷۰
هردو با ایودی دنیا اومدیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دوتا خواهر برادر دانشجو داشتیم😶
خواهر شوهره من با آیودی باردار شد
منم چند ماهه گذاشتم راضی ام فقط برا من لکه بینی رو زیاد کرده
من یکسال و نیمه گذاشتم اگه به بدنت بسازه عالیه واقعا راضیم جلوگیریم ندارم فقط چند باری چکش کنی که مطمئن شی سر جاشه
من الان نزدیکه ۳ ساله گذاشتم عالیه حتی وقتایی که لحاق تشکیل میشه هم هورمون ترشح میکنه بچه میوفته واسه من که عالی بوده
دوست من با ايودي باردار شد الان بچش نزدبك يكسالشه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.