خانما ایودی خوبه ؟بزاری امکان بارداری دیگ نیست؟

۶ پاسخ

خودم متولد ۷۴
داداشم متولد ۷۰
هردو با ایودی دنیا اومدیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دوتا خواهر برادر دانشجو داشتیم😶

خواهر شوهره من با آیودی باردار شد

منم چند ماهه گذاشتم راضی ام فقط برا من لکه بینی رو زیاد کرده

من یکسال و نیمه گذاشتم اگه به بدنت بسازه عالیه واقعا راضیم جلوگیریم ندارم فقط چند باری چکش کنی که مطمئن شی سر جاشه

من الان نزدیکه ۳ ساله گذاشتم عالیه حتی وقتایی که لحاق تشکیل میشه هم هورمون ترشح میکنه بچه میوفته واسه من که عالی بوده

دوست من با ايودي باردار شد الان بچش نزدبك يكسالشه😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری