یه ساشه کدی لاکت رو ریختم تو ماست خوردم همون خوبم کرد وگرنه بستری هم شدم بیمارستان خوب نشدم خیلی مرض بدیه تازه من تب و بدن درد هم داشتم
خیلی بده خیلی منم ۱ هفته درگیر بودم
وااای منم دارم به خودم میپیچم دوروزه از این درد.. فردا دیگه میرم دکتر ببینم چی میشه درمان خونگی همه چی امتحان کردم جواب نمیده.. شما بالا هم اوردین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.