۲ پاسخ

من تحمل میکنم جابه جا میشم ببینم تو کدوم حالت بهتر میشم

من یه حوله میذاشتم رو شکم و کمرم،خوب میشد دردش تقریبا،هنوزم همین کار رو میکنم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد