سلام دوستان من خیلی گشنه میشم و همش ضعف میکنم‌چکار کنم ؟؟

۶ پاسخ

منم ضعف دارم ولی چیزایی ک تو خونه هس رو دوس ندارم همش میخواد از بیرون چیزی بگیری🥲

غذابخور

منم هر چی بخورم بازم فایده نداره هر دوساعت گرسنمه 🤣🤣
انگار ۲۴ ساعته هیچی نخوردم
فقط میگم منو مهمونی نبر ک ابروت میره 😂😂
اخرش شوهرامونو برشکست میکنیم 🤣🤣🤣🤣🤣

پروتئینی بخور ک سیرت کنه خوشگلم

منممممم😭😂کاش قرصی دارویی چیزی بود خسته شدم از بس خوردم شوهرم دیگ دلش میسوزه ب حالم

غذا بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی