دارم میرم آنومالی... دعا کنید همه چی خوب باشه❤️🙏

۱۲ پاسخ

منم امروز نوبت دارم برم آنومالی ایشالا هر دو سالم و سلامت هستند🤲🏻

انشالله همه چیز عالی باشه

منم دارم میرم سونوی قلب دعا کنید برام

ان شاالله همه چیز خوبه 🙏🏻 و همه مامانا نی نی هاشون سالم بغل بگیرن❤️

انشالله با خبرهای خوب بیای عزیزم 😍

انشالله عزیزم همه چیزش خوبه

ایشالله ک خیره عزیزم

امروز با کوچولوم تو هفته ی ۲۴هستیم خدایا شکرت

تصویر

مطمین باش همه عالیه نگران نباش

انشالله

انشاله همه چی خوبه

انشالله😍

ان شالله با خبرای خوب میای

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری