۶ پاسخ

عمل‌کردی .تحرک‌نداری واسه اونه‌من استراحت نکردم دردی حس نکردم‌اصلا ناحیه بخیه ولی خب شما کامل ن استراحت کن نه کامل سرپا باش ک نه بدنت بیحال‌بشه‌از‌استراحت زیاد نه مث من بشی
منم الان کوفتگی‌ها اومده سراغم

خوب میشه خیلی راه برو

بهتر میشی عزیزم به مرور نگران نباش

تازه عمل کردی به خاطر اون من از روز پنجم شیشم بهتر شدم

موقع شیر دادن باز میمونه شاید از اونه

از سزارینه
خوب میشی چند روز دیگه تا میتونی تحرک داشته باش که بدنت زودتر خودشو جمع کنه

سوال های مرتبط

مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی