۲ پاسخ

اره منم وقتی دراز میکشم یا نینی خودشو سفت می‌کنه احساس نفس تنگی وگر گرفتگی دارم

اره منم اینطوریم هندونه میخورم خنک میشم انگارازجلوی افتاب تابستون اومدم

سوال های مرتبط