۹ پاسخ

کشیدن که نه بی حسی اذیت میکنه تا چند ساعت اذیتی

من دو روزه کشیدم همش حس میکنم عفونت کرده

اصلا حس نمیکنی

درد نداره فقط آمپول ترسناک قیافه که اونم درد نداره

نه اصلا نمیفهمی من خودم مثه چی از دندون پزشکی میترسم ولی عقل کشیدم چن وقت پیش نفهمیدم یه ریشه داره باید جراحی بشه اونو موندم چه کنم

اصلا کشیدنش درد نداره هیچی نمیفهمی ولی من بعد کشیدن خیلی اذیت شدم تا یه ماه دندون کناریش درد میکرد و جاش اذیت میکرد تا دو سه روزم نمیشه راحت غذا خورد باید فقط آبکی باشه

بی حسی بیشتر درد داره
موقع کشیدن نمیفهمی
یکیم تاذچن روز جاش بلخره زخمه اذیت میشه

درد که داره نمیشه گفت نداره البته بستگی به ریشه دندونت هم داره بعدشم فقط خونریزی اذیت میکنه که تا سه ساعت بعدش خوب میشه نترس

نه بابا بی حسی میزنه متوجه نمیشی.البته اگ دندون عقل باشه و ریشش هم محکم باشه شاید یکم طول بکشه کشیدنش ولی درد نداره

سوال های مرتبط

مامان نیلمــ🌛ـــاه مامان نیلمــ🌛ـــاه ۵ ماهگی