وسواس گرفتم برا سونو انومالی
نمیدونم کجا برمممم چقد سخته تصمیم گیری😭

۵ پاسخ

دکتر شماعی خیلی کارشون خوبه من رفتم اونجا👌

چند هفته میری گلم من هیفده هفته و دو روز خوبه من تقریباً هم هفته شما هستم

همون جا برو ک ان تی رفتی چون انومالی تکمیلی ان تی هست

از دکترت بپرس ببین کجارو معرفی میکنه

دکتر علیرضا سعیدی تو احمد اباد من رفتم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری