تقریبا همه ی اینا هم میخورم 🙁
پروتیئن زیاد بخور.تخم مرغ آب پز.مغزیات مثل بادام و گردو.اگرم قند نداری بستنی خوبه.کباب کوبیده بخور.ماست و شیر هم خوبه
حلیم و بستنی بخور
کباب، (فیله گوساله کبابی، مرغ کبابی) حلیم، (بستنی ماه آخر میتونی میتونی)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.