۴ پاسخ

تقریبا همه ی اینا هم میخورم 🙁

پروتیئن زیاد بخور.تخم مرغ آب پز.مغزیات مثل بادام و گردو.اگرم قند نداری بستنی خوبه.کباب کوبیده بخور.ماست و شیر هم خوبه

حلیم و بستنی بخور

کباب، (فیله گوساله کبابی، مرغ کبابی) حلیم، (بستنی ماه آخر میتونی میتونی)

سوال های مرتبط