۷ پاسخ

اول کریر رو وصل میکردیم بعدشم صندلی ماشین گرفتیم ما شهر به شهر تو راهیم خیلی خوبه

من عاشق صندلی ماشینم استفاده هم نکنم میخرم🤣

من خیلی بدردم خورد پسرم کلا تو صندلی ماشین بود جایی میرفتیم
مسافرت مخصوصا خلاصه خیلی راحت بود

من که نیازی نمی بینم

خیلی کاربردیه بنظرم

من بنظرم خیلی خوبه بچه عادت کنه تو صندلی بشینه
هم خطرش کمتره
هم وقتی جایی مسافرت یا گردش یا بیرون میخوای بری دیگه کنار راننده خرابکاری و اذیت نمیکنه

من چون کلا با ماشین اینور اونور میرم حتما می‌خرم شماهم ببین نیازت میشع یا نه

سوال های مرتبط

مامان آوا یا آراد 🎀 مامان آوا یا آراد 🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری