سلام خانما عطسه کردن زیاد برای بچه ضرر داره؟

۶ پاسخ

اگه سرما نخوردی چیزی نیست
سرما بخوری چون نمیتونی قرص اینا بخوری برات سخت میشه وگرنه برا بچه ضرری نداره

من دوماه اول خیلی عطسه زدم

من قبل جنگ بدجور سرما خوردم سرفه های خشک و عطسه داشتم سرویکسم اومد پایین تا جایی ک میتونید جلوشو بگیرید یا اگه سرفه دارید فقط اب بخورید رد بشه

وای وای من ۳ ماه اول یخصوص تا ۱۰ هفتگی انقققد عطسه میکردم. بیخود و بی جهت. فک نکنم مشکلی باشه گلم.

من سه ماه اول روزی ۲۵ حداقل میزدم‌ انقدر میزدم‌ ک بعدش بالا میاوردم مشکلی نبود

عطسه که دست خود آدم نیس عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه ی من😍 مامان جوجه ی من😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیررضاامیرمحمد مامان امیررضاامیرمحمد ۴ ماهگی