اگه سرما نخوردی چیزی نیست
سرما بخوری چون نمیتونی قرص اینا بخوری برات سخت میشه وگرنه برا بچه ضرری نداره
من دوماه اول خیلی عطسه زدم
من قبل جنگ بدجور سرما خوردم سرفه های خشک و عطسه داشتم سرویکسم اومد پایین تا جایی ک میتونید جلوشو بگیرید یا اگه سرفه دارید فقط اب بخورید رد بشه
وای وای من ۳ ماه اول یخصوص تا ۱۰ هفتگی انقققد عطسه میکردم. بیخود و بی جهت. فک نکنم مشکلی باشه گلم.
من سه ماه اول روزی ۲۵ حداقل میزدم انقدر میزدم ک بعدش بالا میاوردم مشکلی نبود
عطسه که دست خود آدم نیس عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.