عریزم منم مشکل تورو دارم ، دکتر بهت انتی بیوتیک نداد ؟
انشاالله خدا سلامتی بده عزیزم
سلام عزیزم پیش کدوم دکتر بردی؟پسر منم همین مشکلو داره
اره عزبزم منم با فوق تخصص کلیه اطفال که صحبت کردم گفت حتی تا ۱۵ هم برامون خطر محسوب نمیشه..شما همنگران نباش عدد پسرت خیلی بالا نیست و انشالا رفع میشه
پسر منم دارم زمان تولد بردم سنو گفت ۲ماهگی بیار خفیف هس البته میگن ختنه کنی رفع میشه
اره منم شنیدم چیز خطرناکی نیست اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.