من نان میدم ولی چرب نیس زیاد وزن نمیده..
نان خوشمزس
ولی اپتامیل چرب و وزن دهیش بیشتره .
من اپتامیل میدم ولی جدا نان خوشمزه تره
من تا6ماهگی اپتامیل استفاده میکردم بنظرم وزن دهیش بهتر بود؛نان انگار چرب نیست..
من تا دو ماه نان دادم وزن گیریش بد نبود ولی سنگین بود و بچه خیلی اذیت میشد،با آپتامیل هم وزنش بهتره هم سبکه و سریع آروغ میزنه، دیگه گریه و شب بیداری تمام شد
اپتامیل میدم راضیم
دکتر به من گفت تفاوت خاصی ندارن
نان..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.