خانما بنظرتون شیر نان بهتره یا اپتامیل

۸ پاسخ

من نان میدم ولی چرب نیس زیاد وزن نمیده..

نان خوشمزس
ولی اپتامیل چرب و وزن دهیش بیشتره .

من اپتامیل میدم ولی جدا نان خوشمزه تره

من تا6ماهگی اپتامیل استفاده میکردم بنظرم وزن دهیش بهتر بود؛نان انگار چرب نیست..

من تا دو ماه نان دادم وزن گیریش بد نبود ولی سنگین بود و بچه خیلی اذیت میشد،با آپتامیل هم وزنش بهتره هم سبکه و سریع آروغ میزنه، دیگه گریه و شب بیداری تمام شد

اپتامیل میدم راضیم

دکتر به من گفت تفاوت خاصی ندارن

نان..

سوال های مرتبط

مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی