بچه ها این چیه تو‌گهواره زده همه میرن این ازمایشو ؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اگ انتی نرمال باشه این ازمایش اجباری نیس

ن اگه ازمایش ان تی و سنوی انومالی مشکلی نداشته باشه این ازمایش دکتر نمیفرسته منم نرفتم

برای من ننوشته فقط سنو نوشته

اگه سلفری انجام داده باشی لازم نیست انجام بدی

من انجام ندادم اجباری نیست

بهتره انجام بدی خیالت راحت میکنه ولی اگه آن تی ریسک نداشتی اجبار نیست ولی من دوتاش رفتم چون تو خانواده دور مشکل ژنتیک داشتن

ازمایش انومالی هست مث ازمایش انتی من رفتم ، اول سونو میری برا انومالی بعدش میری ازمایش بعضی دکترا مینویسن بعضیا نه

سوال های مرتبط

مامان tttttt مامان tttttt هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان .... مامان .... هفته دوازدهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی