بچه ها این سلفری چیه
همه باید بگیرن

۶ پاسخ

یه ازمایش خون پیشرفته است که تمااام کروموزوم های جنین رو بررسی میکنه و خیلی دقیق ناهنجاری های کروموزومی رو تشخیص میده اجباری برای همه نیست، دکتر ها بیشتر برای خانم های بالای ۳۵ سال یا ازدواج های فامیلی یا کسایی که مشکلات ژنتیک دارن تجویز میکنن و میگن که حتما انجام بدن، برای بقیه اختیاری هست و برای چکاپ دقیق تر هستش

اگه دکترت گفته لازمه حتما برو
اما انجامش برای بقیه اختیاری هست

ازمایش غربالگری اول رو انجام دادی؟

دکتر من هم گفت باید سلفری انجام بدم ولی هزینه اش هم بالا هست مشهد که 7ت گفتن

پس غربالگری ها چیو نشون میده

نه نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ائلمان و هاکان مامان ائلمان و هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ویکم بارداری