۹ پاسخ

اول دست و جیغ و هوراااا بعدش یه سرراست مطب دکتر😂

هیچی بشین ما اقدامی هارو دعا کن که این ماه ماهم نتیجه بگیریم🥲

از الان برو شاید قرصی باید مصرف کنی سونو هم مینویسه که چندم بدی و آزمایش بارداری

صبر کن تا دو سه روز دیگه بتا رو تکرار کن وقتی عددش بالاتر رفت برو دکتر
عدد بتا از ۱۰۰۰ بالاتر بره ساک بارداری تشکیل شده سونو میکنه ولی زیر هزار باشه دوباره چندروز بد باید بتا تکرار بشه
ولی ترجیحا همون اول آزمایش دادی صبر کن چند روز که بتا بره بالا بد بری تکرار کنی اینجوری مطمئنی دیگه به نیاز به تکرار سه باره نیست

برو دکتر قرص فولیک اسید و ویتامین د 3 بنویس


بعد هفته8 سنو قلب

سلام عزیزم، مبارکه
میتونی ویزیت انلاین بگیری تا برات ازمایش و سونو قلب بنویسه و اگه فولیک اسید و د سه نداری هم بگو بنویسه بخری.
8 هفته تموم برو سونو رو بده و بعد حضوری برو پیش متخصص

الان برو بهت هم دارو میده
هم میگه کی بری آزمایش و سونو

برو پیش دکتر زنان، برات ازمایش و یه سری دارو می‌نویسه
یه سونو تشکیل قلب هم برای ۸هفته مینویسه!!!
ایشالا که خیره عزیزم❤️

میتونی الان بری
میتونی دوهفته دیگه بری که برات سونو قلب بنویسن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری