۱۴ پاسخ

به هاله دل نبند عزیزم

یکی دیگم صب بزن مشخص میکنه

کسایی ک ازاد سازی میزنن مگه خودشون تخمک ازاد نمیکنن که میرن امپول ازاد سازی میزنن.. یا سایز فولیکولشون کمه بالغ نیس؟ ازاد سازی بزنن سایز فولیکول خوبه

منم دیشب اخر شب ۱۱ ازاد سازی زدم مثبت شد امروز منفی

عزیزم به نظرم که مثبته تو یک بار دیگه هم بزن چندتا بیبی چک بگیر هر نیم ساعت بزن پر رنگ شد انشالله ک حامله ایی
من ک خیلی دعات کردم هر سری تاپیک هاتو دیدم

ببین منم هاله انداخت باردار بودم

10ازادسازی خیلی زوده بزار ۱۵ بزت

روز چند ازاد سازیه؟

ایشالا که مثبتی🤲🏻

امپول ازاد سازی تا ۱۴ روز مثبت کاذب میده
چند روز دیگه صبر کن

مال منم روز ۱۰هاله داش مثبت بود

تا ۱۴ازادسازی اثر داروعه

این دیگخ صد در صد مثبته😍

ایشالا ک مثبت باشه عزیزم ولی خیلی زود زدی تا 14ازاد سازی کاذبه

سوال های مرتبط