۴ پاسخ

من نمیخورم

من هنوز حبوبات نخوردم غذا ربی نخوردم همه بدون رب بوده ماکارانی نخور دل درد بچه زیاد میکنه بزار 3 4ماهه شد بخور

نخور من هر وقت خوردم بچم از دل درد خیلی گریه میکرد با شکمش صدا میداد

بده نخوردم از بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی