میخوام برم انومالی
بیاین از تجربه هاتون بگین چی بخورم

۶ پاسخ

ابمیوه شیرین مثل اب سیب،اناناس،هلو،شکلات شیری

من تا دلستر نخوردم جوجم تکون نخورد

من ابمیوه گرفتم همونجا تا بیام خونه کامل خوردم
البته میگن اول بزار دکتر بررسی اول انجام بده
ولی من یادم رفت قبلش خوردم باز وسط کار گفت برو بخور تا بررسی کامل بشه

برای بارداری اولم دکتر گفت نوشابه و کیک بخور

من بستنی خوردم

شیر قهوه با شکلات بخور
یه ابمیوه هم بعدش بخور

سوال های مرتبط

مامان مهراد🐻🧸🤎 مامان مهراد🐻🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان پناه🩷🍒 مامان پناه🩷🍒 هفته سی‌وچهارم بارداری