من بارها خواستم بچه هامو دعوا نکنم ولی انقدر اذیت کردن که دعوا کردم . نمیشه به نظرم بی خیال
بچه ها کتکایی که خوردن هیییچ وقت از ذهنشون نمیره 100 ساله هم بشن یادشون میمونه و همین رو رابطه مادر دختری و رو کل شخصیت دخترت تاثیر میذاره
چی بگم خب خواهر حالا موهاش شونه نشه ؟
بعد اینا جون دارن ما بزنیمشون ؟
جز ما پناهی دارن ؟
من امروز دست گذاشتم رو لپ بپرسم طرف خودم برش گردوندم
یکمی عصبی تور
زدن نه ههاا
نگاهم کرد گفت این کار درستی نیست دیگه اینکارو نکن🤣
گفتم ببخشید
زدن تو این سن؟؟؟نکن توروخدا،ماهان منو به مرز جنون میرسونه گاهی وقتا ،یکبار زدم رو دستش هنوز عذاب وجدان دارم،اخه مگه این طفلکا جز ما کیو دارن همه پناهشون ماییم 🥲🥲وقتی خیلی عصبی میشی رهاش کن برو یک لیوان اب بخور نفس عمیق بکش اگر پنجره داری باز کن سرتو ببر بیرون یکم هوای تازه بهت بخوره،مثلا اگر میبینی شونه کردن دوست نداره با بازی انجام بده یک شونه بده بهش اونم انجام بده،فقط با بچه باید حوصله به خرج بدی و ارامش داشته باشی
من یبار با شوهرم دعوا کردم کوچیک بود شاید یکسال پیش بچه ای که مثل بلبل حرف میزد زبونش بند اومد بعد به غلط کردن افتادیم بچه ترسیده بود کلی اینور اونور بردیم تا درست شد هنوزم عذاب وجدان داریم جفتمون اگر دیگه نمیتوانست حرف بزنه چی😭
حالا ببین تاثیر دعوا مستقیم با خود بچه چقدر میتونه روش اثر داشته باشه .
منم جدیدن زیاد میزنمش خیلی داد میزنم سرش
هر وقت عصبی شدی
برو تو اتاق
یک دقیقه نفس عمیق بکش
اب بخور
به نظرم بچهای الان اینقدر اذیت میکنن عادیه منم هزار بار قول دادم دیگه نزنمش اینقدر اذیت میکنه نمیشه فقط زدیش بزن رو دست و پاش که بد نباشه چون سر و کمر و شکم بهش آسیب میزنه
مویتیشن کن برو طبیعت روزی نمیساعت بدون بچه باش هی خودتو ختای کن بنویس اعصاب خوردیاتو
تصور کن چند ماهه غذا اذیت میکنه شبا ک همیشه دیر میخابه برا خاب اذیت میکنه برا همه چی نه میاره هر چی بگی برعکسش انجام میخاد بده عصبانی میشه منو باباش میزنه زورگویی داره اصلا نگم ک تو هر جمعی هستم مثل تیلا ندیدم هرگز
بچت در چ حد اذیت میکنه بذار من بهت بگم چکااار با من کرده و من نزدمش ببین تو حق داشتی برا مو شونه نکردن بزنیش یا نه مثلا برات بگم ک نیلا از 7 ماهگی تمااام مهمونی ها چ خونه خودم چ بقیه بکوووب گریه کرد حداقل یک روز کامل جیغ گریه لجبازی همینطور ک بغلمه نهههه بریم اتاق ن بریم آشپزخونه تا شب شب 2 ساعت با نق خابیده بیدار شده تا 5 صبح گریه و بیدار بوده همیشه تمام تولد جشن ها دور از جون مجلس ختم ها لجبازی و گربه و بغل چند ساعت ی بچه رو تصور کنننننن چقد من اعصابم بدنم داغون شده ولی نزدم داد زدم فحش دادم
اگه گره میخوره موهاش گره باز کن موی کودک فیروز بگیر خیلی خوبه
عزیزم ، شما یه مامانی از صبح تا شب با بچه کلنجار میری حق داری خسته شی ، انرژیت تموم شده ، کلافه شی ، ولی کتک نزن اون بچه س متوجه نمیشه که اکه فرار بود درست رفتار کنه ک اسمش میشد ادم بزرگ نه بچه
هروقت دیدی کنترل خودتو داری از دست میدی برو توی اتاق دیگه ، پاشو یه لیوان اب بخور ، چنتا نفس عمیق بکش
به دست و پاهای کوچیکش نگاه کن و توی ذهنت مرور کن که این فقط یه بچه س 🥲
با کتک هیچی درست نمیشه که حتی بد و بدتر میشه و لجبازی بیشتر
و در اخر عذاب وجدان نداشته باش ، همش با خودت مرور کن که برای دفه بعد ک عصبی شدی تکرار نکنی
ماچ بهت 😘
💔💔💔💔
شوهر نفهمم خونه پیداش نمیشه تکو تنها بی کس ازون نوزادی دارم بزرگشون مزکنم کسیو ندارم یساعت بسپرم بهشون برم یه قدم بزنم.. دیگه واقعا ادم کم میاره😓
منم خیلی زود عصبی میشم یساعت پیش پسرمو زدم بدم زدم چون دائم میره اتاق درو میکوبه محکم جیغ بنفش میزنه با پسر بزرگم که ۱۴ سالشه درگیر میشه همسایمون صداش دراومده به لجه همه اینا زدمش 😔
این بچه ها انقد معصومو بی گناهن ک من حتی گاهی وقتا سرش داد میزنم نگاه معصومش دیونم میکنه چ برسه ک بزنمش، صبور باش صبور بودنو تمرین کن با خودت عشق بورز بهش مدام ازش تعریف کن بهش بگو دوسش داری ی رابطه عمیق شکل بده بین خودتون دیگه محاله بزنیش اونموقعه میبینی چقد بچت مطعیع تر میشه حرف گوش کن تر میشه ولی دعوا و زدن فقط بچرو عقده ای میکنه در اینده خوبیاتو یادش نمیاد چون کتکایی ک زدیش تو مغزش پر رنگ تر شده ، تو سری خور بار میاد پس فردا تو جامعه از همه میخوره و حقش ضایع میشه چون اعتماد ب نفس نداره چون کتک خورده …
معمولا مادرا دلشون جای دیگه پره سر بچه خالی میکنن منم چندروزه به حرفهای مادرشوهرم فک میکنم بعد اینا میگن مامان بلند دادمیزنم چیه چی میخواین
بایدذهنمون خالی باشه فکرمون هزار جاست
به این فکر کن که اون جز تو پناهی نداره،این کوچولوها بی دفاع ترین موجوداتن،تو میتونی یه آدم بزرگ رو بزنی؟؟؟؟قطعا اگه بزنی اونم تورو میزنه ولی این طفل معصوم نمیتونه که از خودش دفاع کنه نتیجش میشه هزارتا مشکل
دختر منم موهاش فر شونه نمیزنه دردش میگیره طفلکا حق دارن بابا خودمون یه دفعه موهامون کشیده میشه ببین چقدر درذ داره برا همین من میشم خانوم ارایشگر اونم مشتری😂🤣انقدر حرف میزنم ک دردش یادش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.