۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم هممون تواین شرایطیم من که کچلم رسما کل خونه موهای منه
کوتاه کردم موهامو
منم مکمل میخورم ولی بی فایدس
بعد ۶ماه میگن اروم اروم کمتر میشه

یکم صبر داشته باش میگن کم کم خوب میشه...منم کف خونه پر مو شده

منم همینطور در حدی بود که رفتم کوتاه کردم و الان پشیمونم از کوتاهی 😔

موهای من دیگ نمونده کوتاه نکردم ک بیشتر جلو چشام نبینمش ولی همهههه جا پر از موی منه همه جا که فکر کنی

سوال های مرتبط