منم زیاد میریزه تازه رفتم قرص ویتامین ب ۱۲ گرفتم قبلا مجرد اینجوری شدم ی شامپو دکتر داد با این قرص اوکی شده بودم خدا کنه الانم جواب بده همه جا موهای منه بدبخت هست
منم سر دختر اولم موهام دسته دسته میریخت ، اااافتضاااح بود ! رفتم دکتر گفت تنبلی تخمدان گرفتی ، بهم قرص ال دی داد ، جلوگیری . همه ش هم لکه بینی می افتادم. قرصو خوردم درست شدم. موهام هم در اومد . دوماه اینا استفاده کردم ولی عصبی میشدم و شیرم هم کم شد. از سرم کللللی موهای ریز ریز دراومد ، موهای ریخته م برگشتن همه
برا همه همینه ..مادر بزرگم میگه وقتی بچه میخاد مادر شناس بشه موهاش میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.