۳ پاسخ

منم زیاد میریزه تازه رفتم قرص ویتامین ب ۱۲ گرفتم قبلا مجرد اینجوری شدم ی شامپو دکتر داد با این قرص اوکی شده بودم خدا کنه الانم جواب بده همه جا موهای منه بدبخت هست

منم سر دختر اولم موهام دسته دسته میریخت ، اااافتضاااح بود ! رفتم دکتر گفت تنبلی تخمدان گرفتی ، بهم قرص ال دی داد ، جلوگیری . همه ش هم لکه بینی می افتادم. قرصو خوردم درست شدم. موهام هم در اومد . دوماه اینا استفاده کردم ولی عصبی میشدم و شیرم هم کم شد. از سرم کللللی موهای ریز ریز دراومد ، موهای ریخته م برگشتن همه

برا همه همینه ..مادر بزرگم میگه وقتی بچه میخاد مادر شناس بشه موهاش میریزه

سوال های مرتبط