۳ پاسخ

استرس زایمان هست
استرس بچه داری هست
دردای فراوون هست
بیخوابیا
سردرگمیا
دل گرفتنا

چجوری میشه

یکم دیر میگذره نسبت به ماه های دیگه

سوال های مرتبط