۴ پاسخ

سلام عزیزم من دیابت بارداری داشتم من قند ناشتام ۹۹ بود دکتر تشخیص دیابت بارداری داد که درستم بود تزریق انسولین رو خودم انجام میدادم با این وجود باز هم ماه های آخر تو سونو مایع دور بچه پر قند بود دکترم ختم بارداری داد دو هفته به زایمانم با قرص زیر زبونی و آمپول فشار بعد ۳ روز سخت و نفسگیر و خسته موفق شدم به خواست خدا تزریق انسولین داشته باش اگه دیابت بارداری تشخیص میده چون بچه ات خفه میشه دور از جونش من با انسولین بازم مایع اطراف بچه پر قند بود

سلام عزیزم.من کلا فراموش کردم بگم که چیا بخوری چی نخوری ببخشید.اره حتما با رژیم غذایی کنترل میشه حتما مشاور تغذیه برو.
سیب زمینی و ماکارونی خیلی محدود.برنج رو ساده نخور مثلا سبزی پلو عدس پلو و کلا حبوبات و سبزیجات با برنج دم بکشن قندش کمتره.سیب پلو و رشته پلو نه چون خودشون کربوهیدرات ساده هستن.
بادام خام شبها قبل خواب ۶یا ۷تا بخور خیلی قند شبتو کنترل میکنه.
صبحانه حتما پروتئینی بخور تخم مرغ و شیر.
نمک خیلی کم مصرف کن.
غذای سنگین نخور مثل آبگوشت و ...کم بخور.هرجیزیکه به کبد فشار بیاره قندو بالا میبره.
گوشت سفید (مرغ و ماهی)بصورت بخارپز مصرف کن بیشتر
تعداد وعده هات رو بیشتر کن در حجم کمتر

آره بابا من ۱۱۰ بودم . فقط قند مصنوعی رو حذف کن و نخور .

واسه آزمایش قند هفته ۱۷ زود نیس؟چون معمولا از هفته ۲۴ تا ۲۸ انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۶ سالگی