ازچه لحاظ میگیدراحت نبود؟
پسر من خیلی اذیت شد 🥺
اره راحته
راحت نبود
واکسن ۲ ماهگی و ۴ ماهگی و ۶ماهگی همشون یکی هستن ببین دفعات قبل اذیت شد یا نه
خیر ، راحت نبود واس پسر من
من دخترم ۵ شنبه باید بزنه شده شنبه...استرس دارم قبلی ها ک خداروشکر کنترل شد الان میترسم
سوال منم هس ابجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.