۸ پاسخ

ازچه لحاظ میگیدراحت نبود؟

پسر من خیلی اذیت شد 🥺

اره راحته

راحت نبود

واکسن ۲ ماهگی و ۴ ماهگی و ۶ماهگی همشون یکی هستن ببین دفعات قبل اذیت شد یا نه

خیر ، راحت نبود واس پسر من

من دخترم ۵ شنبه باید بزنه شده شنبه...استرس دارم قبلی ها ک خداروشکر کنترل شد الان میترسم

سوال منم هس ابجی

سوال های مرتبط

مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۰ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی