یه توضیحی بهت بدم در مورد این آزمایشها:
معنی این آزمایش، بیمار بودن یا بیمار نبودن جنین نیست. این آزمایش داره بر اساس نمونه آماری در جامعه میگه که در هر ۱۲۴ جنین که اعداد هورمون هاشون مثل جنین شما بوده ۱۲۳ تا جنین سالم و ۱ جنین مبتلا به سندروم داون بوده، حالا روال علمیش اینه که آزمایش سلفری میدن معمولا تا مطمئن بشن که جنین جرو همون ۱۲۳ نفر سالم هست و ادامه بارداری پیش بره، شما عدد انتی هم خیلی خوب بوده و نگران نباش اما دکتر براتون آزمایش سلفری یا nipt مینویسه
عزیزم نی نی دخملع؟؟
ریسک سندروم داون زده باید سلفری بدی
ریسک داری احتمال خیلی زیاد واست سلفری تجویز کنه دکتر
عزیزم ریسک سندروم دان یکم زیاده، دکترت میفرستت سلفری ، ایشالله که همه چی اوکیه به سلامتی بغلش کنی🤲❣️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.