سلام به همگی
کسی میتونه این آزمایش رو تفسیر کنه؟
ممنون میشم

تصویر
۵ پاسخ

یه توضیحی بهت بدم در مورد این آزمایشها:
معنی این آزمایش، بیمار بودن یا بیمار نبودن جنین نیست. این آزمایش داره بر اساس نمونه آماری در جامعه میگه که در هر ۱۲۴ جنین که اعداد هورمون هاشون مثل جنین شما بوده ۱۲۳ تا جنین سالم و ۱ جنین مبتلا به سندروم داون بوده، حالا روال علمیش اینه که آزمایش سلفری میدن معمولا تا مطمئن بشن که جنین جرو همون ۱۲۳ نفر سالم هست و ادامه بارداری پیش بره، شما عدد انتی هم خیلی خوب بوده و نگران نباش اما دکتر براتون آزمایش سلفری یا nipt مینویسه

عزیزم نی نی دخملع؟؟

ریسک سندروم داون زده باید سلفری بدی

ریسک داری احتمال خیلی زیاد واست سلفری تجویز کنه دکتر

عزیزم ریسک سندروم دان یکم زیاده، دکترت میفرستت سلفری ، ایشالله که همه چی اوکیه به سلامتی بغلش کنی🤲❣️

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد