۱۰ پاسخ

ببرش دکتر مثل رگه حونی دکتر به من گفت تو پی پی یا استفراقش دیدی خطرناکه

حساسیت نداره ب پروتئین گاوی؟شیر خودتو میخوره؟

نه خون نیست من دوتا امروز تو همین‌گهواره دیدم یکی نوشنه بود عکسشو فرستادم واسه دکترش گفت محتویات معدست یبار اشکال نداره اما اگه تکرار شد بیارید دکتر

مثل خونه؟ چیزی نخورده؟ دارویی؟ غذایی؟

چیزی بهش ندادی

قطره ندادی بودی بهش؟؟
شاید اونو بالا اورده

ببر دکتر

ببرش دکتر.نگران نباش بابا بچه ها اینقد دنگ و فنگ دارن که این هیچی نیست
اگه رفلاکس داره شاید بخاطر اونه

شیر نخوردی خودت؟

چیه موعه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی