سرویکس از کجا بفهم چنده من انتی بهم نگفتن

۴ پاسخ

برای منم ننوشته بودن تو انومالی فهمیدم

باید داخل همون برگه ی سونو نوشته باشه که

تو برگه سونو باید نوشته باشه

منم تو انتی نگف ولی چون جفتم پایین بود یکم خودم جدا رفتم سونو و سرویکسم رو چک کرد

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری