۴ پاسخ

منم فقط اسپری داد ولی من فین گیزم میزنم

منم پسرم اینجوریه خوب نمیشه

اسپری بینی بگیرخوبه

فقط نباید قطره بچکونی که
باید بعد از قطره دادن با پووار بینی بینیشو خالی میکنی تمیز شه
و راه تنفسش بهتر شه

سوال های مرتبط