اصلا نترس منم بچم زنگ زدن از بهداشت ترسوندنم گفتن ۱۷ بردیمش دکتر گفتن ۳۰ روزگی تکرار کن دیروز رفتیم تکرار آزمایش از ۱۷ اومد ۳
کم کاره تیروئیدش احتمالا تکرار کنن
برای دختر منم امروز جوابش اومد روی پنجه، چهارروزه دیگه باید تکرارکنه
نترس عزیزم
اکثرا اشتباه میشه تو ازمایش
برا دختر منم اشتباه شده بود، ازمایش مجدد دادیم هیچیش نبود
فقط قبل ازمایش حسابی شیرش بده، خیلی تاثیر داره تو نتیجه، بدنش کم آب نباشه که ازمایش خطا نده💕
میاد پایین نکران نباش اکثر نوزادا یا پایینه عدد تیروییدشون یا بالا اصلا خودتو نگران نکن
دیروز از بهداشت زنگ زدن ازمایش بچتون باید عددش زیر ۵ باشه ولی این ۶
باید دوباره تکرار بشه
منم ترسیدم بردمش دکتر ازمایش تیروئید و زردی و کم خونی نوشت گف ببرش ازمایشگاه معتبر
بهداشت نبری چون اکثر مواقع خطا میده
منم فکر کردم ازمایش کف پا میگیرن امروز صبح بردم بهداشت از دست بچم خون گرفتن ۷ سی سی خیلی گریه کرد خودمم گریه کردم واسش
شنبه جوابش میاد انشالله خوب باشه همه چی
خودت داشتی تو بارداریت تیروئید ؟
باید زیر ۵ باشه احتمالا تکرار میشه اکه باز بالا بود دارو میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.