۷ پاسخ

معمولا نان میگیرن، در کل با توجه به شرایط سعی کن برندی بگیری که همیشه باشه چون بچه عادت کنه بعد نایاب شه سخته

من نان ۱ دادم خوبه

من نان دادم

منم شنیدم که اکثرا نان گرفتن

من نان کامفورت دادم هم بهش ساخت و وزن خوبی داد یبوستش نکرد

گیگوز بگیر طعمش به طعم شیرمادر نزدیکه و مثل بقیه خیلی خوش‌طعم نیست که دیگه بچه شیر خودت نخوره

حالا بذار به دنیا بیاد شاید کم نبود، بعضیا از همون اول خوب شیر دارن
اگر دیدی بچه سیر نمیشه براش بگیر
میگن نان و اپتامیل و ببلاک خوبه ولی خب بستگی داره به بچه چی بسازه

سوال های مرتبط