کسی از این غذای کودک به بچهش دادع ؟
کولیک
رفلاکس

تصویر
۴ پاسخ

بله من میدم گاهی
از سیسمونی فر‌وشی باید بگیری

سرلاکه

بله عزیزم من میدم همچنان
هم این مزه هم مزه های دیگه و هگ پوره میوه های برند هیرو
همرو استفاده میکنم

من مدل دیگه شو دادم

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی