اسم ماهان قشنگه؟

۷ پاسخ

آره عزیزم خیلی قشنگه‌اما اگه تجربه ی منو میخوای یدونی راجب اسم از هیشکی سوال نپرس چون هرکس نظر شخصیه خودشو میگه و خیلیا با حرفاشون باعث میشن ک نسبت به اون اسم دودل بشی و اعصابت خورد بشه...اگه خودت و همسرت دوستش دارین دیگ‌تمومه وقتی به دنیا بیاد و صداش بزنین دیگ عادی میشه

این عکس و چون دیدم خوشت اومده کاملشو میفرستم 🥹❤️

تصویر

خیلی قشنگیه من که خوشحالم از انتخاب این اسم

درسته قدیمیه ولی هنوز هم قشنگه و معنی داره از هزاران اسم عجق وجق بهتره بنظرم

قشنگه ولی هاکان و شاهان قشنگ تره

قدیمیه

آره خیلی قشنگه💫

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۸ ماهگی
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وچهارم بارداری