آره عزیزم خیلی قشنگهاما اگه تجربه ی منو میخوای یدونی راجب اسم از هیشکی سوال نپرس چون هرکس نظر شخصیه خودشو میگه و خیلیا با حرفاشون باعث میشن ک نسبت به اون اسم دودل بشی و اعصابت خورد بشه...اگه خودت و همسرت دوستش دارین دیگتمومه وقتی به دنیا بیاد و صداش بزنین دیگ عادی میشه
این عکس و چون دیدم خوشت اومده کاملشو میفرستم 🥹❤️
خیلی قشنگیه من که خوشحالم از انتخاب این اسم
درسته قدیمیه ولی هنوز هم قشنگه و معنی داره از هزاران اسم عجق وجق بهتره بنظرم
قشنگه ولی هاکان و شاهان قشنگ تره
قدیمیه
آره خیلی قشنگه💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.