۲ پاسخ

من که میدادم البته ۲ قطره داخل شیشه اینفاکول میرختم کنارش کولیکز هم میدادم اونقدر که درد داشت الان اینفاکول تموم کردم همون کولیف با کولیکز میدم

سنش کمه همون اینفاکول کافیه
خیلی هم بدی بچه در آینده روده اش تنبل میشه ،سعی کن پاهاش رو ورزش بدی و شکمش رو باروغن زیتون ماساژ بدی

سوال های مرتبط

مامان محمد  و ایلیا مامان محمد و ایلیا ۷ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی