فعلا اینارو باد کردم عکس هفت ماهگی بگیرم .

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم خداحفظش کنه ♥️

ترجیحا لباسشم زرد یا خردلی باشه خوشگل میشه

چ قشنگگ

😍😍😍موفق باشی

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۷ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان آدرین🩵 مامان آدرین🩵 ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی