۲ پاسخ

به من هماتینیک داد زینک
ولی من خودم D3و فولیک اسید هم میخورم با b300
قشنگ انرژی هم دارم با اینکه کمبود خواب دارم

به من گفتن همون آهن و کلسیم رو فعلا ادامه بدم. مولتی ویتامین رو فعلا گفتن نخورم تا شکمم کامل بره تو و چاق نشم

سوال های مرتبط

مامان ♥️ امیرحسین ♥️ مامان ♥️ امیرحسین ♥️ ۵ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی