۲ پاسخ

مثل هم هستن.
فرق ندارن.
عوارض هم تو هر بچه هی یه جوره. یکی ممکنه تب کنه یا درد داشته باشه یکی نه.

فرقی نداره این دوتا خوراکی دوتا تزریقی دوماهگی یه خوراکی بود

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🧸👼 مامان جوجو ممد🧸👼 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی