۳ پاسخ

من اینجوری درست کردم: البته اولین بارم بود
بلغور گندم ی رو کامل خیس دادم ۲۴ساعت شد بعد ریخت تو قابلمه با ی تیکه مرغ گذاشتم با شعله خیلی کم ۲ساعت پخت بعد ریختم تو سبد با گوشت کوب دستی زدم پوست بلغورا موند تو سبد وهمزمان مرغ و بلغورم پوره شد مجدد ریختم تو قابلمه گذاشتم یکم جوشید غلیظ شد بعد کره زدم دادم بهش

من.درست کردم سنگین بود اذیت شد ولی انقدر خوشمزه شد خودم خوردم همشو 😂

میشه داد؟

سوال های مرتبط