۱۵ پاسخ

سیب زمینی سرخ کرده با قارچ

من استانبولی یاهمون‌دمی‌گوجه

وقتی خودم تنها باشم حتما دمی گوجه یا لوبیا سبز با پلو
ولی اگه شوهری باشه گوجه تخم مرغ یا سیب زمینی ابپز با تخم مرغ

تو منی منم از بس فکر کردم آخرش پاشدم عدسی گذاشتم

کوکو سیب زمینی،املت

مرغ میذارم تو سرخ کن
یا به شوهرم میگم دمپخت بپزه

کته با تن برا وقتایی که حال اشپزی نداری و یه غذای راحت و خوشمزه میخایی و با گوجه و بادمجون

سیب زمینی و تخم مرغ هبپز
استامبولی

آبگوشت😶

استانبولی
سرخ کرده

عدس پلو
کوکوسبزی
نیمرو
اسنپ فود😬

سیب زمینی و مرغ سرخ میکنم یا ماکارونی

عدسی خوبه
سیب زمینی سرخ شده
املت
نیمرو 🤣🤣🤣

دمی گوجه.کته خالی باسالاد.پلوتن.املت

من دارم حلیم میپزم

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی
مامان مامان اشکان مامان مامان اشکان ۳ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی