۳ پاسخ

شربتای بچه رو یه ماه بعد اینکه باز کردن میگن استفاده نکنین. تاریخش این شربت هم گذشته این ماه برج ۴ ۲۰۲۶ ‌ بودش

بریز دور عزیزم ، ویتامینا یک ماه بعد باز شدن باید خورده بشه

سلام این شربت برا واسه چه چیزی بچه تون میدن به دختر منم دکتر داده

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی