۴ پاسخ

من هرچی سیب زمینی و کره و برنج و ازین چیزا دادم بی فایده بود

شیر باید بخوره خوب

کرع فراوان توی همه غذاهاش بریز

بعضی مامانا میگن کره برای چاقی خوبه
ولی نتیجه شخصی من اینکه اصلا خوب نیست چون شکم بورو روون می‌کنه و دفع بچه رو زیاد می‌کنه
حالا به نظر من از سیب زمینی پخته شده تو وعده های غذاییش استفاده کن بدون کره

سوال های مرتبط