۲ پاسخ

من ازروز اول کامفورت میدم الان یکماهه با نان یک قاطیش میکنم که دیگه کامفورت ندم.خب بافتش سبکه وزن دهیش معمولیه

من نان معمولی میدم

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری