#فرزندپروری #شیرخشک #تب #بارداری #

تصویر
۷ پاسخ

من دقیقا خونم مثل توعه و فرشم قرمز

تصویر

اخه بستگی داره
چند دست مبل میگیری
چند نفری
میر نهاری خوری هم میخوای بگیری
اون چند نفره
مبلات رو طبق مد روز میچینی
یا اتوبوسی

منم سالنم نزدیک ۵۰ متره. دوتا ۹ متری توش انداختم ففط. مبل هام و میز نهارخوریم رو سرامیکه. زیاد لخت نیس

۴ تا قرمز زیادی شلوغ میکنه
طوسی طلایی و اینا بهتره

بنظرم جالب نیس ...

بنظرم دوتا دوازده متری کافیه یعنی چهارتا نه واقعا خوب نیست برای قرمز

نه فشنگ میشه اگه میدونی بعد ها دلت نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۵ سالگی
مامان آنیل. مامان آنیل. ۵ سالگی
مامان حامد مامان حامد ۶ سالگی
مامان مطهره مامان مطهره ۵ سالگی